Kbrrr002 benim ilk hamileliğimde oluştu doğumdan sonra küçüldü yani rahatsızlık vermedi hiç bi şekilde ikinci hamileliğimde biraz daha ilerledi ve daha zorladı doğumdan sonra bi tık yine geriledi ama asla tamamen geçmiyor normal doğum yapabildim çok şükür şimdi 3. Gebeliğim bu sefer neler bekliyor beni göreceğiz ilerleyen zamanlarda inşallah bu sefer daha da büyümez ve normal doğuma engel olmaz