ad09 Ben de panaromada yaptırmıştım. Doktorlar yönlendirdiği hasta başına komisyon alır bu bilinen bir şey gizlemiyorlar. Ne kadar etik tartışılır tabi ki. Ama memnun kalmıştım firmadan. Çok hızlı çıktı sonuç ve en önemlisi Amerika’da yapılmasıydı benim için.