Ayy bende 39+6 oldum hamileliğimin başından beri pilates yapıyorum. 37. Haftadan beri doğumu başlatacak herşeyiiii deniyorum ama tık yok tık. Bir insanda hiç sancı olmaz mı yaa ama olmuyormuş 😂 artık sinirlerim bozuldu. Doktorum 41 e kadar beklicez gelmezse suni ile doğumu başlatacağız dedi. İşin kötü tarafı en geç eylülün 15 inde şehir değiştiriyorum taşınmam lazım. Yoksa kızım istediğinde gelsin herşey üst üste geldi yaa