Behiyess hayır hiçbir müdahalem yok. Yürüyüş de yapmıyorum gelmek isteyince gelsin modundayım. Dedikleri gibi 30 dk 1 saat yürüyüş yapmak çok geliyor 😄 zaten 1 hafta içinde gelmezse sanıyorum ki suni verilecek. Bu arada güldüğüme bakmayın gece oturup ağladım eşim de başımda dua ediyordu. Sağ salim gelsinler