Zdiyebiri Ben Serap hocaya gidiyorum. Çok iyi doktor. İnsanlar istiyor ki her zırtı bırtı açıklama yapsın. Kadın çok yoğun. Binlerve hastası var. İki muayene odası var. Birinden birine geçiyor. Bu kadın hem tüp bebek doktoru hem kadın doğum. Yetmiyor doğum yaptırıyor. Yani çok yoğun. Oturup hasta ile çene çalmaya vakti yok. Hastaya yarım saat ayirsa bu kadın hiçbir hastasına bakamaz. İnsanlar istiyor ki canım cicim olsun her şey. Kimse kusura bakmasın Serap hocama laf söyletmem. Bir çok hastasının yüzünü güldüren biri. Kapısına Gaziantep’te,Erzurum’dan gelenler var. Çok naif,kibar , hastasını üzmeyen ne tedavi yapacağını bilen biri. Ben onun hastasıyım. Tüp bebek ile hamile kaldım. Şu an Hamd olsun 15 haftalık hamileyim. Her muayeneme gittiğim de Serap hocamı da özlüyorum. Biz sakin bir süreç geçirdik. Eşim de çok beğeniyor doktoru. Çünkü dinliyor. Sorun varsa cevaplıyor. Uçmuyor kaçmıyor. Doçent bir doktor. Harvard mezunu. Ne bekliyorlar insanlar. Kadın hastanenin reklam yüzü olmuş. Öyle başarılı. Ekibi çok iyi. Kişilik olarak zaten hep taktir edilen biri. Siz Google yorumlarıni okudunuz mu? Niye ona buna bakıp da doktor hakkında düşüncenizi olumsuz yapıyorsunuz ki. Önce bir araştırın. Embriyoglar olması gerekeni söylüyor. Harika mi desinler. Ya huuu benim embriyolar 4bb ,3aa idi. Allah nasip etti. Onu ne embriyog bilebilir ne kimse. Allah ol diyecek. Muthis denilen embriyo tutmuyor. Bunun garantisi yok. Önemli olan doktorunla tedavin. Doktorunun sana olan duruşu, bilgisi. Embriyoloğu gördüğün dk.sayisi 2.