Selim_Alparslan ppmerlina evet bitanem yemeye calisiyorum inanır mısın artık midem bulanıyor bir şeyler yemek içmekten bıktım artık 😪
Buseenuur ppmerlina şurup veriyor canım doktor ben zararı olur diye içmiyordum ne zararı eziyet etme kendine istersen kafana dik şişeyi dedi gerçekten boşa çekmişim inanılmaz iyi geldi şurupla geziyorum şimdi😀
ppmerlina Buseenuur hahshshs ben de prilamı içerken öyle düşünüyordum zararı vardır diye. Doktor da aynen öyle dedi ne alaka dedi iç dedi fndnfn
Selim_Alparslan ppmerlina tansiyon 17 ye çıktı acile gittim askim 2 saat tuttular düştü . Kan idrar aldılar enfeksiyon çıktı idrarda. 14 /8 çıkarsa bir daha Perinatolojiye gideceksin 2 hafta yatacaksın dedi
ppmerlina Selim_Alparslan idrarda enfeksiyon tansiyon yüksekliği mi yapıyormuş yaa bende de var az miktarda 🥺
Selim_Alparslan ppmerlina askim idrarda protein kacakligina baktılar çıkmadı cok sukur Allahtan😊 eve gonderdiler yoksa sevk edeceklerdi perinatoloji bölümüne. İhmal etme enfeksiyonu yapabilir dedi mide bulantısı kusma
ppmerlina Selim_Alparslan aa sağol bitanem Bende de çok şükür kaçak yok ama sık sık idrara çıkma, bazen idrarda yanma oluyor 🥲