ppmerlina ayyy demin bu konuyla ilgili bende post açtım. Bende 20. Haftadayım ve 2, 3 gündür aşırı midem yanıyor özellikle akşamları başlıyor. Getirdiğinde aşırı yakıyor. Hani mide asidi yakar ya öyle. 20. Hafta mide yanması için erken değilmi ya? Son haftalarda oluyor genelde