Melek2102 Esraaqq bugün 12+0 olduk arada sağ kasikta kisa sanci giriyo, birde mide yanmaları ama onun haricinde cok şükür iyiyiz☺️
ikicocuklubiranne Esraaqq akşamları karnım şişiyor midem kaynıyor çok yeme hissiyle hazımsızlık yaşıyorum 🙄 9+2 olduk
Esraaqq Misafirim ne güzel sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah siz ne durumdasınız bulantı ağrı var mı
Esraaqq Melek2102 bende de mide yanması artı kabızlıktan kaynaklı şişkinlik oluyo çok rahatsızsım dikkat ediyorum sıvı çok tüketiyorum ama 🤷♀️
Misafirim Esraaqq ara ara bulantilarim oluyor ama çok şükür bwni yormuyor şimdilik bakalım sonraları ne olacak
Melek2102 Esraaqq kabizliga karşı normal yoğurt yiyebiliyosan ye derim oda yardimci oluyo bende normal su icemiyorum susuyorum ama canim hep meyve suyu falan cekiyo 😩
Esraaqq Misafirim Misafirim 12 ci haftalarda öğrenenler var canım ama kişiden kişiye değişiyor tabi çoğu geç öğreniyor
Burcuveburcum Esraaqq 20 dk sonra 12 olucaz 🙏 akşam 10 da başlayan mide bulantısı yatana kdr geçmiyor bi de sabah kahvaltı yapana kdr 🤢 Su bile gaz yapıyor sanıcam nerdeyse çünkü sürekli şişkinliğim var