Ben de 23. Haftaya girdim aynı şeyleri yaşıyorum gayet normal hiç evham yapma😌 hatta bugün doktoruma karnım sertleşiyo sanki bi yerde toplanıyo evhamlanıyorum dedim o da sancı var mı diye baktırdı şükür sancım çıkmadı. İlk gebelik olunca insan evhamlanabiliyo çok haklısın😄