Mucizem_63 bebeğinizin pozisyonunu biliyosanız ona göre tahmin edebilirsiniz aslında, benim çoğunlukla sol yukarı vuruyor, başı da sağdaydı zamanla başı aşağı indi hala yukarıda hareketleri, tabi erken haftalarda bazen pozisyon değiştiriyordu ayakları aşağıdaydı mesaneme vuruyordu normal yani bu zamanlarda