minimomyy Kubragocer Evet evde test yapıp pozitif gördüm. Beta değerim 13 çıktı. Adet olmama gibi belirtilerim vardı.
gk111 Kubragocer Kubragocer beyaz akıntım falan var ama ben sabah test verdim 9 gün gecikmişti adetim maalesef negatif çıktı inşallah siz pozitifi görürsünüz 🤲🏻✨❤️🔥
Kubragocer gk111 ben daha kan vermedim adet de olmadım ama basım dönüyor şiddetli bir şekilde tansiyonum bir düşük bir yüksek
minimomyy Kubragocer Kusura bakmayın şimdi siz yazınca fark ettim😂. Beta değerim 130. Test olarak ise Predictor kullandım.
Kubragocer gk111 geçti canım döngünün 35.gunundeyim bugün nasıp olursa yarın bı kan vermeyi düşünüyorum
urasserife arn711_ evet gittim önce acilde beta bakmıyoruz dedi haklı olarak ama dedim eşim çalışıyor sağlık ocağında bakmayı unuttular vs neyse tamam dedi allahtan 1 buçuk saat sonra sonuç çıktı 3606,99 çıktı 🙏