minimomyy Yarın kan vermeye gideceğim. Benim için bol bol dua eder misiniz? İnşallah hepimizin sonuçları istediğimiz gibi olur. Kan testi pozitif olanlar sonucunuz kaç çıktı? 🙏🌸
gk111 minimomyy ya bende yarın lan testi vermeye gideceğim ikimizde güzel sonuçlar alırız hayırlısıyla kolaylıkla inşallah ✨🤲🏻
gk111 minimomyy verdim evet ama maalesef negatif çıktı bugün 9. Gün ama hala adette olmadım şaştım valla
urasserife gk111 bende dün verdim 3 tüp alalım herşeye bakalım dedi ebeler bugün herşey çıktı beta yok gittim sağlık ocağına betayı istemeyi unutmuşlar ayyyyyy allahım
minimomyy gk111 Bende daha sonuçları bekliyorum canım. Lütfen üzülme. Her işte bir hayır vardır. Allah’ım daha güzelini nasip edecektir. Lütfen canını sıkma. 🥺💕Kalbim seninle…
gk111 minimomyy yaaa çok iyi kalplisin çok teşekkür ederim inan mutlu oldum çok teşekkür ederim inşallah şeninde istediğin herşey ömür boyu gönlüne göre olur 🤲🏻✨🍀😍💐dualarımdasın
minimomyy gk111 Sende benim dualarımdasın canım benim. İnşallah her şey ömür boyu seninde gönlüne göre olur. 💕💗😘
gk111 Kubragocer Kubragocer beyaz akıntım falan var ama ben sabah test verdim 9 gün gecikmişti adetim maalesef negatif çıktı inşallah siz pozitifi görürsünüz 🤲🏻✨❤️🔥
minimomyy Kubragocer Sonucum çıktı pozitif. Rabbim isteyen herkese bu sonucu görmeyi nasip etsin inşallah.🙏🌸
Kubragocer minimomyy evde test yapıp pozitif görmüş muydunuz kaç çıktı beta ve belirtilriniz var mıydı
minimomyy Kubragocer Evet evde test yapıp pozitif gördüm. Beta değerim 13 çıktı. Adet olmama gibi belirtilerim vardı.