Merhaba kızlar 6+3 ile bugün tekrar muayene ye gittim ultrasonda görülmedi yıme alttan muayene de göründü dün hafıf pembesi leke geldiğini soyledım doktor yoğun olmadığı sürece sorun olmaz ama her lekelenme bizim için düsük riski taşıyor dedi bide rahmim tersmiş tekrar Beta ve progesteron seviyesi bakıldı Beta değerinde referans dısı yazıyor 32418.26 yazıyor progesteron seviyesi geçen hafta 16.9 bu hafta 12.8 Acaba yolunda gıtmeyen bişeyler mi var sonuçlar için yarın tekrar gdecegım