staRmama Nsd- doktor bana sınır %66 demişti sanki biraz az artmış kuzum :( ama takip yap yine 2 gün sonra ver
Bebegimgeliyor10 Nsd- canım hiç sıkıntı yapma kendine 11 ağustosta 547 ile öğrendim 13 agustosta 818 oldu %49 arttı mahvettim kendimi 15 ağustosta birdaha verdim 1982 çıktı hormon bu herkeste farklı artar gayet iyi
efnanhiraa Nsd- sağlık ocağında verdim 2 kez 4 günde 2 kat artış vardı 2 gün sonra özele verdim as rtis güzeldi 18 inde tekrar verdim 1831 oldu farkı yerlerde mi verdin sabit bir yerde mi
staRmama Nsd- ikiye katlaması gerekmiyor canım sınırda artmış yani az gibi geldi ama suan belli olmaz kötü düşünme yarın yine ver
efnanhiraa Nsd- normal böyle çıkması değer oynar canım ilk verdiğin yerde tekrar ver net anlarsın artışı uki farklı yere göre sikitni yok yani betanda
efnanhiraa Nsd- ilk ozel 10 değer lekenmem oldu diye ertesi günü bet istedi Dr 22 değer çıktı yerleşme kanamasi 8 Ağustos sağlık ocağı 46 12 Ağustos 100 çıktı 4 gudne 2 kat artışti resmen kabustu benim için 14 Ağustos da özele verdim ilk verdim yere 313 çıktı 18 sinde 1831 çıktı dahada vermedim 26 Sina randevu aldım farklı yerlerde verdinde beta oynak çıkar yani değerin normal stres yapma herkesin değeri aynı artmaz bu senin hormonla bebeğin salgıladığı hormonla alakalı
efnanhiraa Nsd- valla hiç gitmedim 26 sında gideceğim şimdi keseyi görecek bebek yok bebeği girecek aklo atımı gel git o stresi yaşamak istemedim ilk gebeligimde düşük yaptım sağlıksizdi ozamanda git gel çok stresti bunda haftaya gideceğim bakalım göreceğiz rabbim hayırlısını nasip etsin isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın
Ha1999 efnanhiraa canım Beta hgc verdim 21 gün geciktim 122312 çıktı uygulama da 7+5 gözüküyor normalmi değer