6.5 haftalık hamileyim. Kese ve kalp atışı var çok şükür 🙏🏻. Tüp bebek ile sahip oldum . Rahim ağzına yakın yerde kanama alanları tespit etti doktorum . Keseden uzakta dedi. Tüp bebek doktorum ilaçları düzenledi. Kendisi Başka yerde olduğu için artık kadın Doğum doktoruna gidiyorum . O tespit etti kanama alanlarını. İşyerinde sürekli ayaktayım. 4+10 gün rapor verdi. Dinleneceksin iş yapma dedi. Coraspin 100 lük alıyordum. Clexane 4000 e geçirdi . Çok korkuyorum bebeğime bişe olacak diye . Kanama alanı artarsa düşüğe sebeb olabilirmiş