Aysunays 15+5 te pazartesi günü yani 3 gün önce hiç bir şey yokken bir anda şüddetli kanama geldi evdeydim,acile gittim hemen ama bir bardaktan fazla kanama geldi bir saatte falan.ikiz erkek gebelik.Çok korktum kesin kaybettim dedim,şükür ikiside iyi,plesanta altı rahım agzında kanama alanı oluşmus ,bir gün önce de havuza gitmiştim kaslar gevseyince sanırım damar genısledı herhalde kan boşaldı.Bebekler iyi,dün kontrole gittim hemen 2 günde bile kuculmeye baslamıs.3 gündür evde yatıyorum bol su uzanma dinlenme,sadece kahve akıntı kaldı az az.Hiç bilmeyince korkuyor insan :(Bol su ve dünlenmek bir de progestan baslamıstı ben ,şimdi azalttım.Ha birde ben kan ıgnesı ve aspirinde kullanıyorum onlarda tetıklemıs bıraz kanamayı ,size de geçmiş olsun,normal cok kişi yasamıs dıkkat edin ama oprkmayın