1991c sizinde mi öyle 😔 ben hamile olduğumu öğrendiğim den beri hiç vajinal baktırmamıştım son gittiğim de kaç haftalıksın dedi 6+4 dedim göremeyince başka yere gönderdi kadın baya inceledi hiç bir şey yok bir de üstüne düşük yapıyorsun o yüzden sanırım kanaman dedi ve kağıda 5+1 haftalık kese göründü yolk sad embriyo izlenilmedi falan yazmış kesenin bir buçuk hafta geriden gelmesine mi şaşırayım kanamama mı şaşırayım doktorun bir hafta daha bekleyelim ondan sonra karar vericez demesine mi şaşırayım bilmiyorum bir de ilk gebeliğim kafam çok karıştı