Filizertgrl ben gebeligimi 4. haftaya yeni girmisken ögrendim, beta hcg ve progesteron tahlilleri kontrollü yürütüldü ve kan degerleri embrio görünebilir dedigi an gebeligim 4+4dü vajinal ultrasona girdim inanin o kadar risk yaratan bisi degil kalp atislarini da vajinal ile dinledik 6. haftada, ki özel durumum var 9 haftalik hamileyim ve kolposkopi geciricem, ne bebegi ne sizi riske etcek hic bi harekette bulunmazlar. Buna inanin. İnsallah güzel sonuclar alirsiniz