yagmurandrmk şunuda düşünelim her anne özeldir ve bir kadın 9 ay boyunca bir can taşıyorsa bunun için bedeni hormonları herşeyinden fedakarlık yapıyorsa bir bedeli olmalı illaki, açıkçası benim eşim memur ve 7 sene kiradaydım 3 aydır kv eski evine çıktım hala borç konusunda zorlanıyoruz ama eşim bu konuda bana tek birşey dedi 9 ay sen sıkıntı çekiyorsun doğum konusunda da ücreti babalara ait , herşeyin masrafı ödeniyorsa Allah buna da ödeme kolaylığı verir dedi , Allah razı olsun.O yüzden günümüz şartlarında bi normal doğum parası başta gözümüze çok gelebilir ama kadınında kendini rahat hissettiği mutlu olduğu yerde doğum yapabilmesi hakkı , (tabiki devlette kendini rahat hissediyorsa temizse ilgililerse en güzeli orası başta) ama ben çarşaflıyım ve odada tek olmam gerekiyor bir çok şeye dikkat ediyorsam mecbur özele gitmem gerekiyor