Bugün 6+2 yiz uygulamaya göre. 4+6 da keseyi karından görmüştük, pazartesi randevum var kalp atışı için gideceğim. Benimde kasıklarımda ağrı oluyor ve göğüslerim şiş sızlıyor sanırım bu dönemde normal leke vs olmadıkça korkmamamız gerek diye düşünüyorum sağlıkla kavuşalım bebeklerimizee 🥹