mrv80 Beta referans dısı değer olarak çıktı 32418.26 yazıyor progesteron seviyesi geçen hafta 16.9 bu hafta 12.8 olmuş normal mi sizce
aysegul3409 isimsiz19 kaç haftalıktın canım, bir de SAT a göre mi çıktı yoksa geç döllenme oldu mı sende de
yagmuraybarr cnslmcht ah sadece kasık olsa üstüne bulantı kusma sırt ağrısı koku hassasiyeti göğüs şişmesi tansiyon düşüklüğü 😰 6+5 ve zaman geçmek bilmiyor sanki
yagmuraybarr tubaysr20 hayır 2. Ye hamileyim ilk kızımda da aynı şeyleri yaşadım 🥹 umarım sizde hiç olmaz gerçekten hayat kalitesini düşürüyor
aysegul3409 isimsiz19 artık sanki herkeste geç döllenme oluyor gibi geldi bana yorumlarda görünce.. ben de cumartesi gidicem öyle der de göremem diye endişe etmiştim ama senin öyle değilmiş bana da umut oldu 🤍 çok sağ ol Allah kucağımıza almayı da nasip etsin 🙏🏻
Mineldeva0 mrv80 ya bozma moralini şimdiden olabilir çok şükür keseyi görmüşsün bidahaki gidişinde farklı olur belki ve asla aklına diline kötü getirme ne geliyorsa rabbimden şükür
cglctl Benimde aynı 6+1 bulantı kusma var aynı zamanda göğüs hassasiyeti ara ara regl olacakmışım gibi karın ağrısı yaşıyorum 5+2 de lekelenmem var diyr gittim doktora keseyi gördü 10 gün sonra tekrar gel dedi sizce kalp atışını duyabilir miyiz