14 gün önce orada doğum yaptım :) dediğiniz doktorları bilmiyorum ben canan kaplana gidiyordum ama hastane olanakları çalışanları gerçekten çok iyiler hasta bakıcısına kadar❤️ doğumum çok çok zor olmasına rağmen asla pişman değilim (kontrolde doktorum o gece 4 kişiyi doğurttum seninki en zorlayıcısıydı dedi😅) gözünüz kapalı gidebilirsiniz normal doğum yaptım bu arada 32 bin di başka sorunuz varsa da cevaplayabilirim