PirayeAkca Kızlar bu hafta cuma günü detaylim var. Diyarbakirda ozele gidiyorum ama doktorum detaylı için kadin doğumda bi arkadaşı olduğunu ona gitmemi söyledi. Randevumu da o aldı. Burda perinatolog detaylı ücretleri 300 500 görüyorum hep. Herhangi bir ilde devlete gidip ucret veren var mi??? Bi arkadasim antepde 160 tl vermis . Hazirlikli gitmek istiyorum maddi olarak. Sgkm var buarada. Arkadasiminda sgk olmasina ragmen ucret vermis
[silindi] PirayeAkca ben istanbulda devlet hastanesinde yaptırdım hiç bi ücret vermedim hemde perinatologtu
Gulnar44 PirayeAkca Benimde cuma gunu randevum var ama devlet hastanesinde detayliya girecem nasip olursa insallah ama parali oldugunu ilk kez sizden duydum
Alyamm PirayeAkca ben devlette iki haftada bir perinatologa gidiyorum kendim çalışan sgklıyım hiç bir ücret vermiyorum aydın kadın doğuma gidiyorum
PirayeAkca [silindi] anladim canım bende vermem diye düşünüyorum ama eşim bi öğren 350 400 gibi rakamları gördüm burda ama hepsi özeldi yinede önlem alayim dedim
PirayeAkca Alyamm neden 2 haftada bir gidiyorsunuz nedeni özel degilse? Kendi doktorunuz mu yoksa yönlendirme sonucu mu gidiyorsunuz
Alyamm PirayeAkca normal devlet hastanesinde doktorum yönlendirdi insülin direncim ve guatır geçmişim olduğu için riskli gebelik olarak görülüyor haftalar yükseldikçe ona göre muayene için hafta aralarını daraltıyor
PirayeAkca Alyamm benimde guatrim var canım çok düşük üstelik ilaç almama rağmen giderek düşüyor ama beni kesede amniyotik bant gördüğü için yönlendirdi:(
PirayeAkca Gulnar44 kadın doğuma hastanesine gönderdi neyse inşallah para almazlar iligimiz kurudu her hafta doktordayiz
Pdr Gulnar44 üniversite de özel muayene ücretli aslında. Üniversite hocalarına muayene olunca ek ücret ödeniyor, sigorta ile alakası yok.
PirayeAkca Gulnar44 cuma günü canım bugün bel ağrım var çok korkuyorum inşallah bebek büyüdüğü icindir