afroo bütün sürecimi bilkette yaptım infertiliteden sıra almanız lazım adetin 2. Günü giderseniz o gün orda kan verirsiniz ilk kana bakıyorlar elinize bi kağıt veriyorlar oradaki işlenleri yapmak 2 ayı geçiyor aynı bölümde eşiniz sperm testi veriyor aynı katta üroloji doktoru var sonra vajünal muane için gidiyorsunuz sonra adetin 21. Günü kan vermeye gidiyorsunuz sonra hsg için randevu almaya gidiyorsunuz adetliylen gitmeniz lazım adetten 3 gün sonraya denk gelecek şekilde veriyorlar evet anestezi yok bende yaptırdım aşırı ağrılı bir işlem değil pet götürün yanınızda ağrı kesici içiyorsun o gün sonra aynı gün doktor filmi inceliyor sorun yoksa adetliyken gel aşılamaya başlayalım diyorlar ben gitmedim bi süre beklemek istedim 5 şubatta hsg oldu haziranda hamile kaldım