afroo benimde 3 seneden sonra oldu. Sperm testi yenilensin mutlaka canım. Ben rahim filmi çektirdim, 6 ay bekleyin dediler. 6 aydan sonra da olmadı. Daha sonra yumurtlama takibi yapıldı doktor takibinde. Yumurta geliştirici ilaç kullandım 2. Ay da hamileyim. Doktorum 6 ay bu şekilde deneyeceğiz eğer gebelik olmazsa aşılamaya geçeceğiz demişti.