Mucizemyoldaaa_ ben 81 kg ile hamile kaldım şu an 24 haftalığım kilom aynı gibi diyebilirim yani zayıf değildim hamile kaldığımda ama 22 haftaya kadar her şey normal giderken 22′de bebeğimin 1 hafta geriden geldiğini ve haftasına göre zayıf olduğunu öğrendim. Önde değildi gerideydi yani. Doktorum hemen endişelenmemem gerektiğini söyledi benim ve eşimin kaç kg doğduğunu sordu. Ben 3.300 doğmuşum eşim 5 kiloya yakın doğmuş kayınvalidemin söylediğine göre 🤣 Yani aslında ikimiz de zayıf bebekler değilmişiz ama doktorum seninki minyon olacak ortalama 2.500 doğacak gibi duruyor dedi 🥺🥰 Yani biraz genetik biraz kader işi bu bitanem ama 1-2 hafta olduğu için endişelenme yumurtlama haftasından cihaz markasından bile kaynaklı olabiliyormuş çok video izledim bu konuda