Mucizemyoldaaa_ sıkıntı yoktur o zaman, yükleme zamanları yaklaşırken gösteriyor kendini çünkü. Bir haftalık önden gitmesi problem değil, ölçümlerde yanılma payı da oluyor zaten. Bir sorun olsaydı takibi yapan doktor daha öncesinde yönlendirirdi. 😊
Benimki de bir hafta önde başladı gebeliğin başlarında sonra iki haftaya çıktı derken doktor son adet tarihimi değiştirerek girdi sisteme ona rağmen hala iki hafta önden gidiyor. Beslenme ile de çok alakası yok gibi o kadar.