eslem2121 tabiki değildir canım zaten normal korunma yöntemimizde bu değil benim yumurtlamalarım 3 yıldır hiç şaşmadan 30 gündür takvim hesabıma o yüzden güvendim ha bu arada bebeğim yine geç döllenme değil muhtemelen prazervatifle kaldın diyo doktorumda hiç bi yöntem güvenli değil onu demek istiyorum yada nasip bilemiyorum ama korunurken hamile kalınmaz diye bişey ne yazıkki yok spiral tüp bağlatmada bunlara dahil benim arkadaşımda olursa olsun diyip korunmamasına rağmen yıllarca hamile kalmamıştı mesela🤷🏻♀️