aynrkrbs33 Kevsssim Başak ajda modelini çok severek kullanıyorum tavsiye ederim. Hatta mümkünse elinizdekiyle beraber 20 grlık iki tane yapsanız çok güzel durur
Kevsssim aynrkrbs33 başak için kıyafetlere falan takılıyor diyenler oldu siz böyle bir şey yaşadınız mı acaba
Ozgekiz Kevsssim Ajda ve burma karışık takıyorum 👌🏻 burmalar çok yamuldu ama yaa.. hepsi 10 gr bu arada. Burma dediklerimde tekli burma ama güzel duruyor Ajda ile karışık takinca da sade takınca da 😊 şimdi araba için bozdurma kararı aldık bakalım. Yatırım amacliydi zaten
Mucizemyoldaaa_ Kevsssim aslında ikili burmalarda zarif ve hoş duruyor yani ben seviyorum ve kullanıyorum 😅
Daisyy000 Kevsssim Bende birkaç güne yaptıracağım,4 tane farklı model,4 tanede düz ajda ,bunlara karar verdim,kuyumcuya atmak için fotograf düzenlemiştim size atayım
Kevsssim Daisyy000 şu 1 ve 4 yazan modele bayılıyorum. Ama 1 yazan modelin kenarlarının çıktığı söyleniyor, siz kaç gramlık alacaksınız
Meralay Kevsssim bileğime çok düşüyor sabit durmuyor iş yaparken yazı yazarken şıngır şıngır. Çok ses yapıyor bi de. Saça sakala takılıyor.
Kevsssim babymom2026 yaa ajdanın hangi modeli acaba Bu arada kibrit çöpü bujiteriler de çok yaygın ama ajda da öyle her bujiteri de var nerdeyse İlla adana burması mı takalım ya😂
Ozgekiz Kevsssim atmak için aradım ama bulamadım, eşimin telefonunda vardır büyük ihtimalle 😇 fotoğrafları onun telefonu ile çekiyoruz daha iyi diy 😄 akşam bakarım.internetten görsel bulursam da atarım😇 bende 6 burma var 7 Ajda var. Ajda burma Ajda burma şeklinde takiuorum
melsaanne Kevsssim oluklu ajda alabilirsiniz en güzel duran modeli o bence ben severek kullanıyorum 15 gr olanı birde 20 gramlık vardı o beni rahatsız etmişti mesela alt tarafı tırtıklı oluyor ya en ideali 15 gr olanı diye düşünüyorum 🥰
Kevsssim Daisyy000 ben bir kaç kişiden duydum maalesef :( ama gramı yüksek olursa daha sağlam olur bence