Düğün zamanı 8 tane kibrit çöpü aldım
Düğünden sonra aklımda Ajda kaldı.
2 tane kibrit çöpü bıraktım. 3 tane Ajda aldım.
8 9 aydır 2 kibrit çöpünü bilegimden çıkarmam aşırı kullanışlı ve rahat . Ajdalari 3 4 kere taktım asla kullanamıyorum ve hiç rahat değil. Çok pişmanım keşke kibrit çöplerimin hepsi dursaydı.