gamze130325 Akseec kız ben yaptım çok silik bir çizgi çıktı testim awox görsel atamıyorum uygulamada yeniyim
fatmanur3824 gamze130325 ana sayfada üç noktaya tıkla orda resim yükle var oraya yükleyip linkini buraya yapıştırıyorsun adetine kaç gün vardı senin
yasemiinsari Benimde hiç belirtim yok gibi ama yine de bugun test yapıcam insallah hepimiz görürüz pozitifi ❤️
gamze130325 fatmanur3824 teşekkür ederimmmm yok henüz kan vermedim birkaç gün sonra vermeyi düşünüyorum
Akseec gamze130325 kız bu silik değil baya hamilesin yaaa tebrik ederim sağlıkla gelsin inşallahhh❤️🤲🏻😍 ben düşündüğüm gibi negatifim sağlık olsun
gamze130325 Akseec amin amin çok teşekkür ederimmm💖 ama belki henüz erkendir senin için benim yumurtlama tarihim 13 Ağustostu.
Akseec gamze130325 benim 15 pik 16 çatlama ama olsa çoktan çıkardı bugün 10. Gün canım yapmam bidaha test büyük ihtimalle zaten
Akseec Lovebaby27 o zaman koyulaşmayı takip et aşkım bende iyice kırmızı görmeden kan vermem hak veriyorum
Akseec Lovebaby27 bence benim bu ay olmadı ya zaten önümüzdeki ay doktorla ilerlicez bi umut deniyim dedim olmadı😬 inşallah sen pozitifsindir canım❤️🤲🏻