Arkadaşlar merhaba 25 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda bebeğin sadece kalbinde ve bağırsağında parlaklık görüldü diğer herşey, her ölçü normal çıktı aynı şekilde ikili ve dörtlü testim de normal çıktı. Sizler böyle bir sorun yaşadınız mı? Durum nasıl ilerledi