hannee96 Ben… Ama sana tavsiyem asla endişe etme bu süreçten kendim geçtim o kadar zor zamanlardı ki. Gittigim hastanede her seferinde başka bir profesör bakardı. Her kontrolde üzülürdüm çok şükür herşey yolunda şuan:) Hamileliğinin tadını çıkar gerçekten bütün bebekler makinadan üretilmiş gibi olamaz…..minyon olabilir, zayıf olabilir….