Biminikannesi cavbella amin tek duam o yönden bizlerde tam tersi onlardan daha çok uykuya ihtiyacımız oluyor Allah yardımcımız olsun sağlıklı olsunlar da annelik çok güzel rabbim aratmadan verdi herkese nasip etsin 🥰
Brna-34 Biminikannesi amin amin 🙏🏼 malesef öyle sağa yatsam sağım ağrıyor sola yatsam solum ağrıyor kaç defa uyanıyorum gece belli değil neyse ki sonucu güzel olacak Allah’ın izniyle o yüzden katlanicaz mecbur 😊
Biminikannesi bebeklerim__ Brna-34 kucağımıza aldığımızda hepsini unutucaz aslında ama biz analar şikayette devam 😀
Bebekler_57 Biminikannesi 34 bastık bugün bizde ikiz gebeyim uzun süredir gece kirkkere uyanıp dolanıyorum sıcak basması bel ve sırt ağrısı nefes darlığı çabası bizde şimdilik böle canim 🤗🤗🤗
Brna-34 Biminikannesi şikayet olmadan olmaz 😁 tabii kucağımıza alınca herşeyi unutucaz sağlıkla gelsin bebislerimiz❤️
Meralay 40 haftalik olucam 30lardan beri gece 5 ten önce uyuyamıyorum 5 gibi de artık enerjim kalmıyor bayılıyorum resmen. Sabah 8 buçukta ayaktayım 😅