Merhaba kızlar 3 tane küçük oğlum var tanıyanlar olur belki beni😬
Tüplerimi bağlatıcam cuma gününe gün aldım ama korkuyorum bikaç sorum olucak
Ameliyat anında bir sıkıntı oluyor mu tam mı uyutuyorlar acaba
Ameliyattan sonra hemen taburcu oluyor muyuz yatırıyorlar mı ağrı vs. Oluyor mu
Beni bilgilendirirseniz çok sevinirimm🙏