babymom2026 kuzum senin ki normal bu işin bi mantığı var aslında biraz uzun anlatmaya çalışıcağım inş anlarsın 😅 normalde döngünün 14. Günü çatlama olması gerekiyor diyorlar, senin ki 23 temmuzda çatlamış yani 14 gün öncesine gidersekte temmuz 9 da senin adet tarihinin 1. Günü olarak kabul edilir, 9 temmuzdan bugüne sayarsak da 6+0 sın aslında bugün, mantığını anlattım için rahat etsin diye şuanda 1 hafta geç döllenme olmadığı sürece bişey ifade etmiyor o gerilik bebek bi büyüsün haftasını yakalar 8. 9. Haftada adetini düzenlerler gerekirse