Yelizmurat 33+4 oluyoruz bu gece genelde tatlılar ve baharatlılara asırı tepki verir oğlum ama yemeklerden sonra hareketlenmesi normal birde büyüdüler artık kıpırtıları bile hissediliyor. Dondurma konusunda da bebege süt ürünü oldugu icin kalsiyum acısından faydası bile var sütlü dondurmalar icin söylüyorum ayrıca bebek zatüre falan olmaz yediğimiz hic bisey direkt olarak bebeğe gitmiyor sıcak yada soğuklugu bebegi etkilemez fazlası sadece seni hasta edebilir bende cok tüketiyorum kilo yapması ve boğaz şişirmesi dısında bir zararı yok icin rahat olsun 👍🏻