mervegunerr ilki 38+0 da kontrole gittim suyum bitmiş kalp atışları sorunluydu eve gelip duş alıp çantamı alıp hastaneye gitmiştim 4 saat önceden belli oldu yani şimdi doktorum 38+3 le 39+1 arası tarih seçeriz dedi herşey yolunda giderse dedi bakalım 33 haftalığım iki hafta da bir çağırıyor artık 34 de gidince değilde 36 da gittiğim de kesinleşir heralde 25.09.2025 olur mu diyeceğim bakalım 🤷♀️