mervegunerr Kızlar kaçıncı haftanızda sezeryan oldunuuz ve sezeryan olucağınız kaçıncı haftada belli oldu🥰
Deletedmom_8793 mervegunerr ilk doğumumda 40+6 da 7 saat suni sancı sonrası sezeryan oldum şuan ikinci yolda nasıl olur bilmiyorum
Nrslbkc Deletedmom_8793 mervegunerr ilk sezaryenim 38+2 ikincisi 38+6 olmuştum şuan 25 haftalığım kurbanlık koyun gibi bekliyorum🙈
Nrslbkc mervegunerr her hangi bir nedenden dolayı bebeğiniz erken gelmeye karar vermezse eğer 33-34 haftalarda kararlaştırıyor doktor takvimine bakıp gün veriyor canım
beyzanuruzumcu8087 mervegunerr ilkimde sancıyla gittim sezeryandi zaten doktorum öyle karar vermişti şimdide 34 haftalıgim ikinci gebeliğim 38 de alırız dedi doktor yarın anesteziciyle goruscez gün vericekler bana inşallah dua edin ,💖❤️❤️
kbraslnn mervegunerr bugün gün aldım 2. Sezeryan 38/4 olacak haftaya perşembe 28.08.2025 inşallah sağlıkla kavuşalım 😍
mervegunerr mervegunerr ay sağ salim kucağınıza alın inşallah çok sevindiiimm🥰 ay evet güzel denk gelmişiiizz🥰💕💕
mervegnr İlk hamilelik 34+5 suyum gelmesi nedeniyle. 2. hamileliğim bu sabah 37+3 😍 dualarınıza talibim, heyecandan uyuyamıyorum. buarada isim benzerliğimiz peki 😄