seymaa2 Benimde 2 taramam temiz 3lum orta risk down sendromu çıktı. Amniyosentezi riskli oldugu için ve korktugum için yaptırmadım, fetal DNA’da yaptırmasim gelmedi aynı şekilde ne gelirse Allahtan düşüncesindeyim.
Detaylı ultrasona girdim 2 farklı hastanede down sendromuna dair bisey görmediklerini söylediler. İnsallah öyledir ,sağlıklıdır..
3 lu tarama bu testler arasında en güvenilmez olan testmiş. Hatta bu süreçte bicok doktorla konuştum, farklı farklı hastanelere gittim. Doktorların söyledikleri;
-Biz 3 Lu test bile yaptırmıyoruz,2li ve detaylı yapiyoruz, 3lu en güvenilmez test
Down olsaydı detaylı da görürler miydi acaba bilemiyorum..
İnsallah boşa endişe ediyoruzdur ve bebeklerimiz sağlıklıdır.İçim rahat etsin derseniz fetal dna yaptırın. Amniyosentez biraz riskli.Kanama,düşük ,enfeksiyon gibi şeyler yaşanabiliyor