Tuanakaran Kuruma çizgisi vermiyo diye awoks aldım 2 tane yaptım yarım saat sonra belli belirsiz silik çizgi verdi 😞
Busranur_mnts Tuanakaran ben 10 15 awox kullanmışımdır hiç gölge bile vermedi saatler sonra bile sen testi 2 gün sonra tekrarla yine awoxla adete ne kadar var ben 4 gün kala 4 5. dkda gölge 3 gün kala 3. dkda silik gördüm
Tuanakaran Gokturkmom_ ama yarım saat sonra geçersiz oluyo deniyo ya o yüzden kuruma çizgisi ne yordum
Tuanakaran Gokturkmom_ gerçi daha günüme 7 gün var ay inşallah yaaa iğne kullanmam gerekiyor o yüzden erken başladım test yapmalara tabi heyecanda cabası ☺️
Gokturkmom_ Tuanakaran ben reglden 4 gün önce görmüştüm pozitifi :) umarım vardır Rabbim gönlünüze göre versin ♥️♥️♥️
Lovebaby27 Tuanakaran canım ben göremedim ama sen bakınca görebiliyorsunudr kamerada belli olmayabilir adet tarihin ne zaman ?
Tuanakaran Sss1947 çıplak gözle bakınca gölge var canım ama dediğim gibi yarım saat 1 saat falan sonra oluyo zaten kuruma çizgisi olmuyordu ama oluyomuş demekki ☺️
Sss1947 Tuanakaran bence hepsi kuruma çizgisi veriyor ya ben artımed kullanıyorum onda hiç kuruma çizgisi görmedim açıkçası yoksa tek kırmızı net bi şekilde gösteriyor
Tuanakaran Sss1947 valla awoksu çok övdüler diye almıştım aslında vermiyo kuruma falan diye okudum hep ama veriyormuş demek sağlık olsun ☺️
Tuanakaran Lovebaby27 daha var canım erken yaptım 6 günüm var iğne vurulmam gerekiyor diye erken başladım yapmaya testi
Lovebaby27 Tuanakaran anladım canım Allahım hayırlı haber almayı nasip etsin erkenmiş geç döllenme filanda olabiliyor koyulaşmayı takip et canım testin fazlaysa eğer
Tuanakaran Busranur_mnts 6 günüm var canım benimde bende sırf kuruma vermiyo umutlanmayım diye aldım ama saatler geçince böle oldu