GlZngin aa geçmiş olsun. Baktı doktorum ama bi sıkıntın yok dedi. İş yerinde sürekli oturuyorum ondan kaynaklıymış. Yarım saatde bir kalkıp 5-10 dakila yürüyceksin dedi. Bide magnezyum eksikliğinden olurmuş ilaç kullanıyorum. Ama hafta sonu gittiğimde tekrar baktırayım teşekkürler uyardığın için 🙏🏻