seynepon Bat değil ama 4 eylül tüp bebek test günüm, duanızı bekliyorum. İnşallah bol müjdeli haberlerle bir ay olur hepimiz için🥰💐🧿🍀
kacamazzz Hhh03 aynıyız o zaman yumurtlama belirtileriniz başladı mı ? Ovülasyon testiyle mi takip edeceksiniz ? Ben ovülasyon testi kullanmıyorum takvime ve belirtilerime göre değerlendireceğim
Hhh03 kacamazzz şuan başlamadı belirtim ben kendim anlıyorum ovulasyonla takip etmiyorum siz nasıl anlıyosunuz acaba
_nejla_ kubray9 1 saat once yaptim tekrar t cizgisi baya silik cikti heralde dun ikindi saatlerinde catlama oldu ama ben tam piki gormedim dun yaklasik 20mm civarindaydi yumurtam buna ragmen neden pik goremedim bilmiyorum
kubray9 _nejla_ test zamanı doğru olmamıştır belki o yüzden görememişsinizdir hemen olduysa diğerini yapana kadar çatlamıştır
_nejla_ Elif_8 insallah tutar hersey gonlunuzce olsun 🤗 beraber heycanla bekleyelim burda guzel haberlerinizi
kacamazzz Hhh03 akıntım çok artıyor ve kasık ağrım oluyor o gün öyle anlıyorum. Siz nasıl anlıyorsunuz
Nevagibi _nejla_ dün değerlendirdik önceki günde zaten değerlendirmiştik bu akşamda olur muhtemelen 🫠 inşallah tutar