_nejla_ Beraber bekleyelim. Pik gördünüz mu ? Ovulasyon yapiyormusunuz ? Benim bu aydan pek bi beklentim yok ama heycaniniza ortak olmak isterim 🤗
diren21 _nejla_ benim hem korku hem heyecen çok var yaklaştkça hangi duyguyu yaşayacağımı bilmiyorumm🫣
kacamazzz _nejla_ bat 8 eylül benimde daha yumurtlama bekliyorum çok heyecanlıyım bende ☺️ inşallah bu ay herkes bebişine kavuşur🙏🏻
_nejla_ diren21 kafaya takip dusunmeyince oluyomus ama insan ister istemez her ay ayni heycani yasiyo 🥰
_nejla_ kubray9 benimde bat 4 eylul dun ovulasyonda iki cizgide koyuydu ama tam pik degil sanki bakalim bugun testlerde ne cikacak 😅
_nejla_ Miracle_1 bende birakmak istiyorum aslimda cunku regl gunlerim duzenli hemen hemen dongumun 13. 14. veya en gec 15. gunleri catlama goruyorum ama ovulasyon testi yapmak benim nedense hosuma gidiyo merak ediyorum 🤗
Hhh03 kacamazzz amiin inşallah 🤲🏻 benimde bat 9 yumurtlama bekliyorum bakalım inşallah hayırlısıyla kolaylıkla olur
_nejla_ kacamazzz amiinnn insallah allah isteyen herkese annelik duygusunu en guzel sekilde yasatsin 🤗 benim bu aydan pek umidim yok bosa gecicek ama yinede arkadaslarin heycanina ortak olmak isterim 😅
_nejla_ 072021 takvimler ortalama olarak gosteriyo oraya gore hareket etmeyin ama siz kendiniz biliyorsaniz ovulasyon gününüzü ona bisey d😊
kacamazzz Hhh03 aynıyız o zaman yumurtlama belirtileriniz başladı mı ? Ovülasyon testiyle mi takip edeceksiniz ? Ben ovülasyon testi kullanmıyorum takvime ve belirtilerime göre değerlendireceğim
Talihkusu6666 _nejla_ sat 5 Agustos Pik 16 Agustos Catlamada 17 Agustos 🥹 erken yumurtlama gördüm 15-16-17 degerlendirildi.. belki nasip olur bu ay :(
_nejla_ Talihkusu6666 insallah nasip olur hic sıkıntısı olmayan kisilerde bile gebelik sansi %20-25 mis bu biraz can sıkıcı ama hayirlisi 🤷🏻♀️😊
_nejla_ bsrm pcos olmasi gebelige engel degil hic problemi olmayan kisilerde bile hamilelik zor olabiliyoken bazen pcos olan kisilerde daha kolay olabiliyor hersey nasip isi insallah guzel haberler aldigimiz bir döngü olur 🤗