Nevagibi kacamazzz bencede canım ama adete daha var o yüzden acele etme bence kanı da vereceksen pazartesi ver şimdi küçük bişey çıkarsa belki artar falan düşüncesi olacak
kacamazzz Nevagibi ay bende ondan korkuyorum ya küçük çıkarsa negatif sanarım belki artar diye napsam bilemedim
meryys Belirtisi olan var mı kızlar bende hiç bir belirti yok bir geçen midemle belim ağrıdı oda geçti
kacamazzz Nevagibi öyle yapayım bebeğim elimde 2 tane daha Novacheck var sabahları onu yapacam sonra kan vermeye giderim
samaa_ meryys belimde fena agri var bacagima dogru vuruyo bugun basladi. Gogus hassasiyyeti devam akinti var yorgunum uyumak istiyorum yani bu kadar🥲
meryys samaa_ Bende 0 belirti nisanda hamileligimde kasık ağrısı bel ağrısı vardı 2 3 gün kala gece uyutmuyordu bu sefer bir perşembe biraz belim ağrıdı midem ağrıdı sonra başka hiç belirti yok İnşallah hepimizde hamileyizdir ya 😍
Nevagibi kacamazzz başka marka alsana birde onu dene hatta ikisini aynı anda yap fark varsa belli de olur