Kızlar benim normalde adetten önce karnım ağrımaya başlar sonra göğüslerim ağrırdı hatta ordan bilirdim olcam diye ama göğüs ağrım 4 gün önce falan başladı ama hiç adet olacakmışım gibi sancı yok sadece kasıklarımda batma var bu normal mi hiç bişey anlamafm