Havvanur96 Ruruu benim ikinci gebeliğim ilkinde yaptırmadm ama bunda çok heves ettim fotoğrafını çekeriz güzel durur diye düşündüm 😊
Ruruu Havvanur96 ben de bir yandan oyle dusunuyorum mesela ozel bir hatirasi kalir buyudugunde kendisine veririm vs diye ama bir yandan da komik geliyor ya bakalim 😅
tahamommy Havvanur96 bende müsline işleme yaptırdım canım baya kalın geldi tulumu kışında rahatlıkla kullanılır bence, işleme olduğu için fiyatı biraz yüksek tabi, zeelykids den yaptırdım instadan 25 günde geldi
Zeynoooom Havvanur96 ben müslin yapardım eylül ayına 4 kat uygun ve ilgililerdi instgramda elzeyn.storeden yaptırdık biz nakışlı