Havvanur96 Kızlar isimli hastane çıkışı yaptırdınız mi yaptırdığınız güvenli uygun bi site var mı önerebileceğiniz
melo_1 Havvanur96 Evet yaptırdık. Özeniyor insan böyle şeylere :) janset_efe_baby ben çok memnun kaldım açıkçası kumaş kalitesi vs çok güzel
benim-kalbim-o Havvanur96 instagramda madre bebek var ordan bakabilirsiniz her iki çocuğumada ordan yaptırdım
curlyanne Havvanur96 instagramda theduubaby sayfasına yaptırdım ben sadece tulum ve yastık aldım ama memnun kaldım. Müslin ya da saten kumaşa işleme yapıyorlar eylül sonu doğacağı için saten pamuk seçtim güzel tok duruyor
tugba6333 https://hizliresim.com/tlh7gu3 Ben 4 katlı muslin yaptırdım baya kalın asla ince olmuyor artı battaniyesi de var bence muslinler daha ağır duruyor
1tosbikannesi Havvanur96 theduubaby sayfasından yaptırdım gelmesini bekliyorum tulum ve müslin örtüsü yaptırdım sadece kullanacağım şeyleri yaptırmayı tercih ettim 🌸
Ruruu Havvanur96 ben de baslarda yaptirmayi cok istiyordum ama su siralar biraz tuhaf mi olur acaba diyorum cocugun ustune etiket yapistirmis gibi 😅 kararsizim 🤷♀️
Havvanur96 Ruruu benim ikinci gebeliğim ilkinde yaptırmadm ama bunda çok heves ettim fotoğrafını çekeriz güzel durur diye düşündüm 😊
Accountant Havvanur96 mell_tasarim sayfasına yaptırdım güvenilir söyledikleri tarihte de teslim edildi tam istediğim gibiydi