nsgrc Fatma-asar ben 5 gün önce idrarda pozitif gördüm ama henüz kan tahlili vermedim gebe olma ihtimalim var mı acaba ? Eşim sabırsız olma gideriz diyor ama ben sabırsızım
Melisssa3 Fatma-asar 6 haftalık oldum bugün çok şükür güzel geçiyor hamdolsun 💕🙏🏻 cuma günü 5+4de keseyi gördüm dün kontrole gittim tekrar kalp atışı başlamıştı sağlıkla kavuşalım 💕
Melisssa3 Fatma-asar 6 haftalık oldum bugün çok şükür güzel geçiyor hamdolsun 💕🙏🏻 cuma günü 5+4de keseyi gördüm dün kontrole gittim tekrar kalp atışı başlamıştı sağlıkla kavuşalım 💕
urasserife Fatma-asar bende bugün test yaptım ve pozitif gördüm yarın sabah sağlık ocağında kan vericem şuan 4+3 sat a göre ☺️
Fatma-asar nsgrc adetin geciktiyse gidebilirsin ben adete 6 gün vardı gittim negatif çıktı 3 gün geciktim test yaptım silik çizgi cıktı sonra kan verdim pozitifti. İnşallah seninde pozitif cıkar
yourpariah Melisssa3 ayy hayırlı olsun cok heyecanlı😍 ben de 5+1 de kese gördüm çok şükür🙏🏻 sen 5+6’ da mı kalp atısı duydun canım bi de devlete mi gittinn?
adyaligoktas Merhaba 4+6 oldum bugün doktora gittik çok şükür keseyi gördük tatile çıkacağımız için önceden gittim Eylülin ilk haftası tekrar kontrole gittiğimde inşallah büyümüş bir şekilde bebeğimi görebileceğim 🫶🏻🌿🌼
adyaligoktas fatmayarar1 tebrik ederim sizide inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bebeklerimizi 🌿🫶🏻
fatmayarar1 Rabbim gönlümüze göre verir inşallah benim 3 oğlum var 4. Bebeğim süpriz oldu beni de dualarınıza katarsanız sevinirim ❤️
Melisssa3 Rose_07 aa aynı günüz demekki kalp atışını duydunuz mu siz doktorum dün gördü fakat dinletmedi diğer kontrolde dedi Sağlıkla kavuşalım💕🙏🏻