Zeynepkckbs canım benimde regl dönemlerinde çok olurdu adet olmadan 1 gün önceden ağrırdi.hamile kaldım senin haftalarında benimde yine aynı ağrı oldu korktum kanama olucak diye ama bebek rahmi yukarı çektiği için oluyormuş korkulacak bişey yok merak etme